fredag den 29. august 2008

Fjer, fjer, fjer...

Jeg løb i går og det var ellers lidt tid siden sidst. Denne gang ledte jeg ikke efter Laurits i mit hoved, for jeg havde travlt med at holde styr på musikken, selve min walkman og ledninger, der piskede mig ind i ansigtet. Troede lige, at jeg med musikken skulle glemme alt om, hvor hårdt det er at løbe, men i stedet blev det faktisk lidt mere besværligt ;-) Jeg skal vist øve mig lidt i at løbe med musik.

Det eneste jeg vil sige med dette indlæg er, at da det var allerhårdest hvirvlede en lillebitte fjer ind foran mig og videre væk, da jeg greb ud efter den. Det føltes så meget som en hilsen fra Laurits... Jeg har det egentlig rigtig godt med at være en tossemor!

5 kommentarer:

Maomis sagde ...

Dejlige tossemor. Bliv ved med det. :-)

Line sagde ...

Heidi, du er så sej med det der løb! Og ja tosset er du også!

Susanne sagde ...

Det er da fedt at være en tossemor. Og rigtig skønt, som de små fine fjer flyver omkring dig.

Majsen sagde ...

Så var det jo ikke så skidt, at det ikke var godt for noget.....:-) Hvis det er tossemor, så må det være en god tilstand.

Anonym sagde ...

Tossemor er vist ikke så slemt, når det bliver sagt med et smil på læben og et glimt i øjet.
Hvor løber du rumdt henne, der inde ved alle højhusene og turisterne?
Dem der løber her, har dimsen spændt fast feks på armen. Men jeg tror nu også at de fleste at dem er MP3_spillere.
Knus
Dorthe