tirsdag den 27. november 2007

En studiearbejdspause

Lige for tiden skriver jeg opgave, så der bliver ikke opdateret så meget herinde. Jeg skal virkelig strenge mig an for at skrive om visuel kultur fremfor om Laurits, men det er ok. Jeg vil jo også gerne være studerende, og det er vel ok, at det er sværere at skrive opgave end at være mor. I denne uge holder Bo ferie og støtter, læser, kommenterer kritisk og den slags. Det er helt fantastisk! Han er en god mand! Men han kunne godt være lidt hurtigere med kaffekanden...

Mens mor her (og far der) studiearbejder, er Laurits og vennerne i gang med at designe årets snefnug. Jeg tror det bliver noget med sirlige krystaller symmetriske på kryds og tværs. Men hvem ved?? Måske kommer de i farver i år?
;-p

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

OK - så får du da noget kaffe!

Anonym sagde ...

Og urtete Heidi... Masser af urtete. Det er sundt - og nogle gange smager det jo også helt fint.

De der snefnug er allerede begyndt at falde så jeg tror at ungerne har haft travlt i år. Måske hvis du finder et med farver at jeg må have lov at se...

God arbejdslyst til jer begge to.

Maomis sagde ...

Det lyder faktisk rigtig hyggeligt det I har gang i der. Jeg kan lige se det for mig. Opgaveskrivning og kaffebrygning oppe under byens tage – I to er sgu så skønne, hver for sig, men især sammen!

Pøj med opgaven, hjælpen, kaffebrygningen og især med den hemmelige opgave, der i øjeblikket er ved at skrive sig selv ... ;-) Mor opgaven klarer du allerede til UG!

Britte sagde ...

Utroligt at du overkommer så uendeligt meget, søde!
At lave opgave, skrive på bloggen, tænke de største tanker, være mor, kone/kæreste oh ikke mindst Heidi-Mor for mine forsømte små-store unger!!!!

Tak fordi de har dig - og fordi du magter at sende små breve med posten og lave billede til William. Det hænger allerede på ærespladsen!

Du er så stor en kvinde - på den utrolige måde!!!

Taknemmelige knus fra Britte