onsdag den 7. november 2007

Et tilløb

Jeg har skrevet et indlæg, som jeg har gået og gemt lidt på. Den ene dag tænker jeg, at DET skal i hvert fald ikke udgives og den næste tænker jeg, at det skal det i hvert fald! Sådan er det måske bare at blogge? Og at være mor? Og at have følelser? Det bliver dog ikke i dag det indlæg kommer på bloggen, for jeg skal liiiiige have læst det igennem en ekstra gang, og trave tankerne forbi den sidste række af nej-jo-nej-jo-nej-jo ;-)
Desuden har dagen i dag været præget af noget helt specielt og fantastisk; nemlig lille-grisens fødsel! Den fødsel gør mig nærmest ordløs lige nu, for det er bare så stort...

1 kommentar:

Maomis sagde ...

Jamen nu gør du mig så, og sikkert også mange andre, helt vildt nysgerig.

Grisens fødsel er så stort at jeg helt og fuldt tilslutter mig din ordløshed. Den har medført et smil, som nok bliver siddende et godt stykke tid endnu.

Jeg venter i spænding på dit næste indlæg.