tirsdag den 4. maj 2010

Det ER virkelig rigtigt

Nu tør jeg tro på det! Jeg har været til 6. behandling i dag, og vi startede med et kig til den lille. Den er vokset rigtig fint. Faktisk så fint, at den nu passer præcis på målet til, hvor stor den skal være i uge 9. De sidste to gange var den ellers lidt lille. Men helt ærligt, den har jo også skulle sætte celler sammen til både hoved, røv, hjerte, hjerne og den slags, og det kræver nok lidt koncentration, så der ikke bliver byttet alt for meget om på det hele. Jeg tror den er perfekt. Den bevægede sig endda en lille smule og jeg kunne ikke se detaljerne på skærmen, fordi jeg græd.

Jeg har ventet SÅ længe på at nå så langt som til her. De to første scanninger var gode, men fyldt med usikkerhed. Nu føler jeg, at bøtten vender. Ikke sådan at angst og usikkerhed bare forsvinder, men jeg ER virkelig rigtig gravid, og vi har set, at der er en fin lille, levende, voksende 'Snille' i min mave. Hvor er jeg bare glad i dag!

7 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Og jeg tror på det sammen med dig. Jeg er så glad på jeres vegne :)

stelsig sagde ...

Wow - hvor ser den bare virkelig og fantastisk ud - så er det ud og strutte:-)

Line sagde ...

Der var du jo lille ven!

Britte sagde ...

Og nu græder jeg så igen...sgu da belastende at jeg skal græde hver evigfucking gang jeg ser Jer...

Men tror på det!!! TROR FANDEME PÅ DET... og på (hende?) der lille Snille-smølfen!

TAK fordi I var med i lørdags..og for de alt-alt for store gaver!!!

Elsker Jer sgu...

Rikke sagde ...

Snille du har fundet et dejligt sted, det er så dejligt.

Maomis sagde ...

Nu græder jeg sgu også Heidi! En lille bitte Snille. For pokker hvor er den smuk!!!

Kivi sagde ...

Hold op, hvor jeg husker alle de scanninger på Riget - og synet af den lille perfekte skabning, man beundrer gennem tårerne...

- jeg er slet ikke i tvivl.. Du når i mål med Snille!!