fredag den 19. december 2008

God englebassekarma

Nogen gange bliver man ramt lige i hjertet... I går fik vi et sæt arve-sengetøj til Laurits' søskende, og jeg kan ikke kigge på det uden at få våde øjne - men det er skønt! Sigurd har sovet i det, og før ham var det Sigurds og Almas fætter, der sov i det. Det er guld værd! Jeg glæder mig så sindssygt meget til at købe en babydyne og -pude og lægge det i sengesættet, og lægge Laurits' lillebrøster under dynen, trygt og godt. Det er jo helt tydeligt, at det er Laurits, der på underfundig vis er afbildet på stoffet. Er det ikke bare flot? Tak, Sigurd, Mie og Adam!!





4 kommentarer:

Maomis sagde ...

Wow! Sikke en vidunderlig gave! Det er da tydeligt at det er Laurits der fjoller rundt med alle sine Laurits-fjer. Jeg får altså også næsten helt våde øjne af at tænke på at Laurits lillebrøster kommer til at sove sammen med Laurits på den måde. Jeg kan levende høre dig fortælle fjolle-Laurits historier når lillebrøster skal puttes. Åh, så skønt! :-)

Stine Willum Adrian sagde ...

Det er jo din lille Laurits på fjerden!

Sikken en dejlig gave at få - og hvor bliver det skønt en dag at putte lille brøster i lige netop det sengetøj!

Kram Stine

Anonym sagde ...

Ej hvor fint Heidi. Vidunderlig gave. Uden tvivl, det er da lille skønne Laurits. Sikke en smuk gave...

Susanne sagde ...

Hvor er det skønt. Fjer og små søde væsener. Hvor er det skønt, når de små "kommer forbi" på den ene eller den anden måde.