fredag den 23. maj 2008

22. maj


For to år siden stoppede tiden. På vores kalender i køkkenet kunne jeg ikke få mig selv til at klikke tiden videre efter 22/5, så sådan stod den i et år, indtil det igen stemte overens med den tid, den dato, som verden kørte efter. Nu har den igen stået på 22/5. Denne gang var det mest med spænding og glæde, at jeg så frem til det. I dag er det den 23. maj og dødsdagen. Det er også en lille piges fødselsdag. Jeg er glad i dag, for det var en super fantastisk dag i går, hvor mange bar glæden over Laurits med os! Mere om det senere... Men selvfølgelig er jeg også trist inderst inde og det giver mig den flimren, som efterhånden er så velkendt. Det kræver kun et minimum af kræfter at balancere det gode med det smertefulde nu i forhold til for et-to år siden. Men der er stadig langt ned, hvis man falder...
I dag skal vi ud i det gode vejr og fiske! Jeg tror ikke vi falder nogen steder ned.

4 kommentarer:

Stine Willum Adrian sagde ...

Jeg tænker på jer!

Det lyder godt med en fisketur, der kan skabe ramme for eftertænksomhed og minder.

KH Stine

Anonym sagde ...

Kære Far,mor & Laurits

Tusind tak for igår, det var en fantastisk dag - tænker også på jer idag.

Kærligst Rikke

Britte sagde ...

Mange tak for en fin-fin eftermiddag/aften i går.
Ser stadig for mig en masse søde mennesker stå og kigge op i himlen efter en giraf, der flyver afsted mens dens metallic hofter glimter i solen. DET var smukt!!!!

Og endnu engan er vi taknemmelige og stolte over at få lov til at dele lækker Laurits med jer!!!

Tak!

Susanne sagde ...

Sender jer 1000 tanker.....

Årsdagene er nogle underlige nogen. Man ved aldrig rigtig hvad de bringer, før de er gået.

Jeg håber, at I har haft en rigtig god fisketur i dag.