onsdag den 20. februar 2008

Den skide opgave

Den opgave jeg skrev lige inden jul har jeg nu officielt fået en karakter for, og det føles rigtig godt! Det blev et 7 tal efter den nye skala og da jeg fik det at vide, skiftede opgaven status i mit hoved. Selvom jeg stadig er usikker og totalt ydmyg i forhold til mit studie (Visuel Kultur), så må jeg også se realiteterne i øjnene, og selvom realiteterne helt klart kan være fastkørthed, føromtalte usikkerhed og... uha, dovenskab?!, så er realiteten nu også, at jeg fik lavet min opgave og at den blev god!! Det vil jeg prøve at tage til mig.

Denne blog handler om Laurits. Hvad har opgaven med Laurits at gøre? Ikke noget... andet end at jeg gerne vil være en god mor for ham og det hænger også sammen med at være en studerende, sådan som mit liv ser ud lige nu.

7 kommentarer:

Line sagde ...

skide godt Heidi!
Og ja, et syvtal er en flot karakter når man har hovedet fuld af alt muligt meget mere vigtigt!

Kram Line

Britte sagde ...

Tillykke, Skønne!!!

Man kan sagtens være en god mor og en god studerende på samme tid!!! Det insisterer jeg på!

Og når jeg er på arbejde, så er jeg ikke mor.... og det er altså også fedt at 'få lov til' at slippe den rolle ind i mellem. På arbejdet er jeg lærer(inden!!!) Og jeg elsker at have mulighed for også at være noget andet end mor.

For selvom jeg er taknemmelig over at være blevet mor - så er jeg også bevidst om, at jeg til alle tider vil være mor... og nogen gange gider jeg det bare ikke!!! Så vil jeg have lov til at være noget andet og ikke uafladeligt være hende med trillingerne...

Måske du også har brug for ind i mellem at være noget andet end Laurits' mor???

Kram fra
Britte

Anonym sagde ...

Tusind tak for den fine mini trane og pru-hesten som også lige har tændt Kirsten Marie´s lys, du har en skøn kreativ evne og fantasi :-)
7 Det er da bare super - super flot STORT TILLYKKE, Laurits er helt sikket stolt af dig. Knus Rikke

Maomis sagde ...

Wow, hvor flot! Hvad betyder 7?

Du er skide go', Heidi! Til at skrive opgave, til at være Laurits mor, til at være en god veninde og en god tante for alle andre englebørn. Du er kreativ og betænksom, eftertænksom, hjertlig og skide god til det. Af hjertet tak for den smukke gave til Elisabeths forældre. Jeg blev virkelig rørt.

Anonym sagde ...

HJERTELIG TILLYKKE med den flotte karakter. Og det hænger da sammen, både at være mor til Laurits og studerende.
(Også et lille tillykke til Bo, der jo dog kom med kaffe, selvom det ikke var ofte nok....)
Super flot.
Knus
Dorthe

Brit Kim sagde ...

Idag blev helt speciel.. - uden at det jo var planlagt - forstod en smule af hvordan du har det og har haft det.. idag blev livet lidt større

når du får tid og det lige passer ku' det være spændende at få taget nogle flere billeder for at vise livets mange øjeblikke.. har lagt fodgængerovergangen på min blog profil og synes det virker godt

Line sagde ...

Kære Brit og Heidi

Må vi ikke se jeres billeder? Eller er de hemmelige;)

Kram fra Line