torsdag den 26. februar 2009

Bryd blot min illusion...

... for jeg er nysgerrig. Hvad var det for grønne balloner, der fløj hen over hovedet på mig i eftermiddag, da jeg cyklede hjem? Det gav mig lige i øjeblikket en sær og varm følelse af Laurits. Hvordan kunne det andet? Grønne, svævende balloner. Næsten som en hilsen fra det uendelige til mor'en i mig. Men sjovt nok havde de kurs lige mod Christiansborg, og det var lidt svært at holde fast i illusionen. Det var sikkert politiske balloner, eller noget lignende. Hvad skulle de? Hvor kom de fra? - Tivoli eller Rådhuspladsen? Var der andre, som så dem?

5 kommentarer:

Maomis sagde ...

Politiske balloner? Ej altså Heidi! Hvad tror du lige Laurits ville sige hvis han hørte at du kaldte hans balloner for politiske? ... tsk tsk. :-)

Heidi sagde ...

Hahahahaaa!!

Alphafeen sagde ...

:) :)

Line sagde ...

Nix, de var usynlige for alle andre end hans mor... Kuk kuk...

Susanne sagde ...

Jeg kan i hvert fald love, at de ikke kom forbi herude...

Så måske det slet ikke var en illusion