lørdag den 21. august 2010

Den ene og den anden

Den ene har vist været lige lovlig langt fremme i sine døde sko. Han har siddet på trappen til vores hus og drukket øller, røget smøger og pillet sig i fjerene i nat... Ja, han burde være alt for ung, men han har jo netop ingen alder. Og jeg må tage til takke med de små hilsner jeg får.


Den anden vil hele tiden gerne have et større værelse, så hun strækker mit maveskind og hopper på min blære (?), så det føles som små stød. Disse hilsner tager jeg også rigtig meget til takke med. Dejligt hun er her! Gad vide om hun en dag tager til Kbh for at gå i byen og sætter sig med en god kammerat på dén trappe med smøger og øl...? Om mange, mange, mange år forstås!

6 kommentarer:

Britte sagde ...

Hold kææææft hvor er du tudehamrende smuk.....(og nu små-græd jeg så igen...)

Frederikke sagde ...

smuk, smuk, smuuuk... åh, jeg håber sådan, at vi ses til brunch i november så jeg kan røre :)

Maomis sagde ...

Åh yes! Hvilket smukt smukt syn. :-)

Susanne sagde ...

Er er noget smukkere end sådan en store mave. Og så er det, at jeg svømmer hen i nostalgi og mindes mine egne store maver.....

Skønt med de små hilsner. Han trængte nok bare til lige at komme forbi.

Heidi sagde ...

Tusind tak!
Det er næsten ikke til at fatte, at det nu er mig, der viser struttende mave frem på bloggen...

Frederikke: jeg satser meget på at være med i november og så kan du røre alt hvad du vil :)

Anonym sagde ...

Det er simpelthen så dejligt at se dig med den fine "snille-mave". Det har i og ,alle vi andre, ventet i så lang tid på.
Det er så skønt og dejligt at se.
MHT øl og alt det andet, jeg regner også med at Johannes er ret langt fremme i skoene. Dog tror jeg nu ikke han drikker endnu, men der er ikke grænser for hvad han forstår og nogen gange også kan :-)
Knus
Dorthe