mandag den 19. januar 2009

Det var da utroligt...

... med de drømme. I nat var det min tur til at drømme om Laurits. Vi var til en stor sammenkomst med masser af fremmede mennesker og enkelte venner. Laurits havde vist været passet af Katja og jeg var henne ved et bord og hente ham (ja, det er sgu lige før jeg tror, at han havde været hjemme og lege med Natalina). Han var blevet meget træt, og egentlig skulle jeg bare have lagt ham hen og sove, men vi havde begge lyst til at han skulle sove i mine arme. Han var stor i min drøm, sådan ca. den alder han i virkeligheden skulle være nu. Men da han slumrede ind i mine arme var det som om han bare var en lille put igen. Ikke på sådan en mystisk skrumpemåde, men bare sådan som det er med børn når de sover. For når de sover bliver de så små og uskyldige igen. Jeg baksede lidt med at ville binde ham fast til mig i et tæppe. Det var ikke nogen autoriseret slynge, men jeg var ligeglad ;-) Desværre vågnede jeg så lige der. Pling! Go'mandagmorgen! Men det var en dejlig start på ugen, og jeg kan mærke kærligheden til Laurits helt oppe i halsen og som sommerfugle i maven.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt, at i sådan for lov til at drømme om jeres lille/store Laurtuse.

Line sagde ...

Hold da fest nogle drømme, den der var da vidunderlig...
Glædelig mandag og tak for hilsnen LKaurits, den varmer helt herud på the Bronx...

Line sagde ...

Det der K er altså en slåfejl...

Maomis sagde ...

Det er så vidunderligt med sådanne drømme. Et eller andet sted er det jo det tætteste du kommer på Laurits. Det lyder som en rigtig hyggelig, rar og varm drøm. Det er lige præcis sådan jeg opfatter Laurits.

Jeg har ikke haft mange drømme om Elisabeth, men når hun er kommet til mig om natten, har det ofte været med et budskab som jeg virkelig har haft brug for. Sådan har jeg i hvert fald opfattet det.

Susanne sagde ...

De små hilsner er det rene guld.

Anonym sagde ...

I gamle dage gik man jo meget op i drømmetydning,( ikke at jeg har forstand på det) men jeg mener at sådan en drøm har en fin betydning og er en smuk hilsen fra Laurits.
Bare ærgeligt at vågne lidt for tidligt....
Knus
Dorthe

Alphafeen sagde ...

åh sikkke en dejlig drøm, de er guld værd de der natlige gaver!

Stine Willum Adrian sagde ...

Nøj hvor er det dejligt, at Laurits kommer forbi dine nætter og er nærværende. Det lyder godt nok rart! Jeg vil så gerne drømme om Klemens, men han er aldrig kommet til mig i mine drømme....

Du må have en rigtig god mandag og uge - med Lauritsvarmen i dit nærvær!

Stort kram
Stine