tirsdag den 9. september 2008

Jubihuuuu!

I dag er det Laurits' fars fødselsdag.


Jeg er lykkelig for at fejre min skønne mand og han er helt 100 % nok i sig selv. Alligevel kunne jeg godt have brugt Laurits her til morgen, så vi kunne have vækket far, sunget for ham, hvinet lidt af fryd og 'hemmeligt' have pyntet kagerne sammen. I stedet var Laurits med som et fødselsdagslys.

Som Laurits' far kan Bo aldrig blive 'manden der har alt' - men det kan alligevel godt være svært at finde en gave til ham ;-) Den gave jeg allerhelst ville give ham kan ikke sådan skaffes på bestilling... Så han har fået sko i stedet. Sko må der til, når man skal gå så laaaaang en vej til raske børn. Hø! - det skulle jeg sgu da have skrevet på kortet!

7 kommentarer:

Maomis sagde ...

Tillykke til Laurits' skønne far. Håber han har taget fri i dag, så I rigtig kan hygge sammen og gøre skønne Frandsen-ting med Laurits i tankerne. For mangler det gør han jo. Især bliver det tydeligt på sådanne dage som denne synes jeg.

Anonym sagde ...

Tillykke med manden :-) Det ser rigtig hyggeligt ud, ja vores englebørn er især på sådanne dage savnet rigtig meget. Håber det er nogle hurtig-løber sko :-)
Lykke til jer knus Rikke

Anonym sagde ...

Et kæmpe tillykke til Laurits far. Jeg håber så inderligt for dig Heidi at du snart kan give ham (jer) den gave du allermest vil give (have).

Knus og tanker og endnu et kæmpe tillykke fra Jeanette

Anonym sagde ...

Tillykke til far Bo!
Det havde helt klart været bedre hvis Laurits havde sunget med - og hvis der havde været to gaver til far Bo, men når det nu bare ikke skulle være, ser det nu alligevel hyggeligt ud med kager og Lauritslys på bordet...
Knus og hils

Anonym sagde ...

Tillykke til Laurits' far :)

Britte sagde ...

Tillykke, sødeste Bo og laurtusse-faren!!!

Ingen ord kan rigtig fylde nok til at vise hvor uretfærdigt det, ikke at have en mini-bo til at hoppe på maven på føs-barnet...

Men hvor er I heldige, at I har hinanden - og hvor er I heldige at I er så gode sammen...

Tak for at vi er vidne til så stor en kærlighed!!!

Kram

Anonym sagde ...

Et forsinket men hjerteligt tillykke til Bo. Sikken nogle fine kager du/i fik.
Knus
Dorthe