tirsdag den 21. september 2010

Alt vel i junglen

Kender du Kill Bill? Den (altså film # 2) slutter med ordene:

"The lioness has rejoined her cub, and all is right in the jungle"

Måske lidt skørt, men det er følelsen jeg har lige nu omkring Snillen og jeg. Hun er her, jeg har hende og det gør mig rig, mæt og tilfreds (og stort som et hus). På lidt mindre dramatisk vis handler det bare om at have "hovedet op og benene ned", som man siger der hvor jeg kommer fra. Det gælder for mig i disse dage, når jeg mærker rigtig efter. For Snille er det lige omvendt og det er nemlig præcis som det skal være. I sidste uge havde hun 1½ dag i stillingen "hovedet op og benene ned" og det var ikke rart. Hun var som en helt anden baby og jeg savnede hendes rullende spark i toppen af min mave. Dem fik jeg til gengæld i bunden, indvendigt, hvilket gjorde ondt.

Men lige NU: alt vel i junglen.

2 kommentarer:

Maomis sagde ...

Hvor skønt at høre! Det giver mig sådan en dejlig og god fornemmelse i maven hver gang der kommer et lille 'alt vel i junglen' pip.

Britte sagde ...

Jeg så og hørte og følte jo i søndags at alt var vel i junglen og ihhhh hvor har jeg bare haft dig i mine smiletanker og stadig haft følelsen af Snille i hænderne....
Tænker bare med en smule bekymring, om jeg bryder aldeles sammen i snot og tårer når hun ankommer???? Altså når jeg ikke engang kan se dig uden at tude....hmmmm....men for ind i helvede hvor jeg glæder mig!!!!

Knus og tak fordi I to var her....