onsdag den 30. juni 2010

Tænker på Snillens liv

"Stakkels lille Snille.
Langt før du overhovedet havde en pejling om livet, før du havde ben til at sparke lidt igen, før du havde en mening om noget, før du kunne SE noget som helst, lod jeg billeder fra din hemmelige hule vise frem til hvem der havde lyst. Du bliver eksponeret og fremvist i al din uskyldighed. Hvem siger forresten du gider være på nettet?

Jeg ved godt du er din helt egen og du kan ikke ejes, men jeg gør dig til min. Det er bare alt for spændende at følge din tilblivelse og udvikling, og jeg kan slet ikke få nok, nu hvor du findes. Jeg er grådig og trykker på dig gennem maven (som trods alt også er min) og higer efter at mærke og se dine bevægelser. Så vanvittig ivrig efter at få fat i dig, nå dig. Du er alt, hvad du skal være; perfekt og lige præcis dig, men alligevel har jeg grådig, uførløst længsel imod mere og vores fremtid sammen. Bare jeg ikke bliver alt for irriterende, belastende mor.

Jeg håber, at jeg bliver i stand til at lade dig gå egne veje, når du kommer ud af min krop og gerne vil det. Håber, at jeg ikke slider dig op. Håber, at du finder helt egne hemmelige huler, som jeg ikke kan 'trykke på'. Håber, du vil forsvinde i lystfyldt spænding og komme tilbage og fortælle om noget af det. Håber jeg kan følge nogenlunde med dig, så du altid kan finde mig. Håber trods alt ikke, at du skal lede bekymret. Håber, jeg med tiden gør dig uafhængig af mig, opfører mig anstændigt og lever mit eget liv, ikke dit. Håber jeg kan skelne mit lort fra dit lort. Håber, jeg kan give dig mod til at finde en masse dejlige mennesker selv. Håber, vi kan finde ud af at være uperfekte sammen.

Og så håber jeg fandme du opfører dig ordentlig, din lille møgunge!
;-p "

4 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Lille Snillen... du må bære over med os, men vi er altså nogle stykker, der gerne vil høre en masse om dig og se mange billeder :)

Anonym sagde ...

Kære Snillen.
Jeg er sikker på du kan klare alt det din mor og far finder på, og gør sammen med dig. Det er jo gjort af kærlighed og med megen omsorg. Og længsel.
Og ja, vi er så mange der gerne vil følge med i dit liv, både i hulen, men også når du kommer ud.
Ja, så du må vist hellere vænne dig til det:-)
Knus
Dorthe

Susanne sagde ...

Aller først - jeg kan altså ikke få lov at kommentere på dit forrige indlæg. Men for pokker da en stemning. Tænk at være en lille Snille og skulle opleve verden på den måde.

Jeg vil altså også rigtig gerne have lov at følge Snille herfra.

Kivi sagde ...

...jeg tror Snillen får den dejligste mor hun overhovedet kunne ønske sig...

Håber maven vosker godt..

Tanker herfra..