fredag den 18. juni 2010

Hvad tror du?

Da der efterhånden har været en hel del helt sikre bud i hver sin retning af pige/dreng, har Bo bedt om en lille afstemning herinde for at høre bud på, om Snillen mon er en dreng eller pige. Så har du lyst at komme med et bud, ligger der en aftemning ude til højre et sted.

Der bliver altså ikke udlovet nogen som helst form for præmie og jeg må tilstå, at jeg nok vil være pænt uimponeret over rigtige gæt. Ja, sådan har jeg det altså ;-p Måtte lige have det ud mellem sidebenene vel vidende, at jeg måske skød mig selv i foden, der. Har du stadig lyst til at stemme...?

7 kommentarer:

Britte sagde ...

Helt sikkert en pige...Man kan sgu da ikke hedde Snille og være en dreng??? I så fald temmelig meget homo...ikke at det er dårligt...slet ikke... (akn man stemme på 'måske en dreng - i så fald en homo'?)

Stine Willum Adrian sagde ...

Tror simpelthen ikke på fornemmelse, spåkoner og kaffegrums - men hvis du laver en afstemning, der går på om Snille bliver en skøn, fræk unge fyldt med bøllespire ideer - så stemmer jeg JA!

Frederikke sagde ...

For mange år siden (og jeg kan ikke finde artiklen på nettet) læste Ulrik en pseudovidenskablige undersøgelse, der gik på, at i krisetider bliver der født en overvægt af drenge (og jeg synes, at der er en tendens i den retning), så derfor siger jeg, at du venter en lillebror :)

Bo sagde ...

Haha - Britte. Er vi så ude i at der ca. 50% homo-chancer? ;-)
Så må vi ud og se om vi kan finde nogle regnbuefarvede silke-bodystockings med ekstra støtte om håndledene :-D

kh Bo - der var på "Hælder mest til en pige"-holdet, men langsomt tipper over på "Helt sikkert en dreng" - og i øvrigt mener, at det er noget pjat, at tro at man kan forudsige køn.... mig selv undtaget, naturligvis ;-)

Anonym sagde ...

Jeg vil mene det blive en Pige - det "mærkes" sådan, og den samme følse havde jeg ved min datter ;)
Lene

Britte sagde ...

Jeg tror på ALT...
Jeg tror på, at I får det dejligste barn i verden...
Jeg tror på at den lille Snille kan mærke den kærlighed, vi alle sender mod HENDE...
Jeg tror på, at I bliver de bedsteste forældre til Snille - også hvis det er en drenge-homo...

JEG TROR PÅ JER!

Anonym sagde ...

hmmmmm... tror nok mest på en pige og kæmper lidt med mine tanker om hvorfor jeg hælder mest til en pige.. Måske pga. alt det her med, at fordi Laurits var en dreng og du måtte igennem så meget for at nå hertil en lille snille i maven - ja så tænker jeg bare at din krop nok bedre kan finde ud af det med piger.... Men jeg er godt nok spændt på at høre om ekperterne kan se noget ved gennemskaningen.. Først og fremmest skal den komme ud i levende live og bare være rask og skønt - hvilket jeg ikke er i tvivl om, at den er.. :-D

Pip her fra Cannes hvor vi bader og soler og leger...

Katja