fredag den 23. april 2010

Foråret gemmer sig...

Er det nu jeg skal bekende kulør og skrive, at håbet er fuldstændig gennemtrængende lysegrønt? Hvis jeg skal gå og vente på at blive helt afklaret, sikker og dermed parat, så kommer der bare aldrig flere indlæg på denne blog, for jeg kan kun tænke på 'det', og 'det' er fyldt med en grundlæggende usikkerhed. Måske lidt skriverier trods alt kan hjælpe mig til at få afløb.


Det kan sne og køle lige så tosset det vil udenfor, for der er flyttet forår ind i min mave. 'Nogen' har sat sig fast, gror støt og roligt, er næsten en hel centimeter på langs og har et hjerte, der banker. Den har også en ængstelig, forbeholden mor. Efterhånden har jeg fået fem skud immunglobulin for at stabilisere mit immunforsvar, så det ikke jager den lille forårsbebuder ud som en gemen parasit, men der er jo ingen garantier. Faktum er dog, at jeg er gravid, og at der er en lillebitte en, som er vokset mellem to scanninger. Den dør ikke af, at jeg skriver om det.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhhh for hulan da Heidi!! Det er så skønt og du skriver bare så godt!!. Kom endelig forbi gården en dag hvis du rigtig vil mærke foråret her på landet :-) og lad foråret vokse og vokse i din varme hule. Kærligst Rikke

Britte sagde ...

Og vi er ellevilde her over den dejligste nyhed i verden!!!!

Og jeg kan se at Laurits smiler i sin legehimmel over at skulle være storebror....

Og lad du så bare mig om det der ængstelse...det kan jeg sagtens klare alene!

Knusetur og masser af kærlighed
Britte

Alphafeen sagde ...

åhhhhhh for pokker hvor dejligt, ville helt ønske jeg kendte dig IRL så jeg kunne give dig verdens største kram!!!

Stine Willum Adrian sagde ...

Tillykke altså! Det er den bedste nyhed!

KH Stine

Susanne sagde ...

Heidi altså. Kan du se, at jeg danser glædesdans rundt i hele min stue???

For pokker - for pokker - for pokker og så stort tillykke til dig og din Bo.

Kram herfra

Jeanette sagde ...

Og her ligger jeg og småtuder af glæde. Jeg har bare været inde og tjekke flere gange om dagen i det sidste lange stykke tid. Hvor er det bare den bedste nyhed længe. Kæreste Heidi og Bo alt der kan krydses krydses for at alt vil gå godt!!!!!

Kæmpe stort og varmt tillykkekram til jer og ikke mindst Laurits:-).

Line sagde ...

Det er simpelthen bare så fantastisk!

Kærlige hilsner fra mig...

Frederikke sagde ...

Så sidder man her og tuder ned i kaffen, så den bliver kold og til sidst løber over.

KÆMPE STORT TILLYKKE!!

Knus

Mette sagde ...

Hvor stort - TILLYKKE - nu det er da endelig blevet rigtigt forår!!!!!!!!!!!!

Heidi sagde ...

Dejligt at dele det med jer! ;-) Sååå dejligt!

Anonym sagde ...

Kære Heidi

Jeg er bare en der følger med på din blog fordi du skriver så godt og fordi jeg er så imponeret over din livsglæde livet på trods....

Så vi kender ikke hinanden overhovedet, men nøj hvor blev jeg glad da jeg læste dette indlæg

KÆMPE STORT TILLYKKE til dig, Bo og Laurits

Kh
C.

Mille F sagde ...

Bestemt ogsaa et tillykke herfra. Hvor er det bare dejligt og hvor er jeg bare glad paa jeres vegne!

K.H. Mille

stelsig sagde ...

Kæreste Heidi

Hvor er det da bare en fantastisk forårs nyhed -kæmpe stort tillykke:-)

Kram fra Mia