tirsdag den 1. december 2009

Når jeg engang bliver mor igen...

... så skal jeg simpelthen være den største mælkemaskine!

Jeg kunne ikke forstå, at mine bryster blev ved at være ømme og 'graviditetsagtige', men forleden faldt tiøren; der er sgu da kommet mælk i dem. Mælk til et barn, som aldrig blev til. Det er da grotesk. Jeg har fået to piller til at stoppe produktionen, men har det totalt ambivalent med dem. Indtil videre har jeg dem bare som nødplan, men jeg er ikke meget for at tage dem. Jeg har meget dårlige minder omkring de piller, der for over 3 ½ år siden skulle stoppe mælken til Laurits. Jeg har sjældent følt mig så fortabt, som da jeg hentede recept på de piller dengang.

Lige nu er de piller min 'syndebuk'. De er åndssvage og bringer dårlige minder med sig!! Og min krop er for dum! Derfor; når der engang bliver brug for min mælk, så håber jeg satme også, at der er mælk i de bryster! Og ellers så kræver jeg, at der findes en pille for det.

9 kommentarer:

Majsen sagde ...

Det der er toppen af grotesk! Men der er vist ret meget der tyder på, at du ikke får brug for hjælpe mælke piller når den tid kommer.

Det skal være dig så utrolig vel undt, at du må være een af dem der bare har mælk i rigelige mængder når det bliver din tur. Du har skisme taget din tørn på alle andre områder.

AdamogMie sagde ...

Kæreste Heidi, det er da bare for vildt og for urimeligt at du skal have fat i de piller én gang til. Jeg husker noget så tydeligt da vi hentede anden ration på apoteket fordi de første to piller ikke havde haft nogen effekt overhovedet. Det var præcis en uge efter at Alma var død, og vi var på vej op til kirkegården for at vælge gravsted - det er det mest surrelle jeg nogensinde har været med til. Tror så absolut at du kommer til at have rigeligt med mælk til når lillebrøsteren engang om forhåbentlig ikke al for lang tid melder sin ankomst i familien. Kram

Maomis sagde ...

Alting lyser da også bare langt væk af at det her skulle have været jeres tur!! Hvor er det vildt.

De piller husker jeg også. Og jeg husker også hvor meget jeg havde lyst til at skylde dem ud i toilettet, men mine bryster var ved at sprænges, så der var ikke rigtig noget at gøre.

Føj, hvor er det forkert!

Susanne sagde ...

Her er pillerne også i frisk erindring. De gør åbenbart et eller andet ved os (ud over at standse mælkeproduktionen).

2010 må blive året for jer. Ellers er der ganske enkelt ikke noget, der giver mening mere.

Frederikke sagde ...

Puha Heidi... Du har - om nogen - dit at skulle slås med og jeg ville sådan ønske, at jeg kunne tage noget af kampen for dig eller i det mindste sammen med dig.

Samtidig beundrer jeg din ærlighed og dit mod. Du er en helt usædvanlig kvinde i mine øjne og havde jeg den magi, der skal til så var der et eneste ønske som jeg ville opfylde denne jul.

Du er ofte i mine tanker.
Knus fra Frederikke

Rikke sagde ...

Kæreste Heidi,

Ja stygge stygge piller og alt for stramme bh'er... tænker på dig.

Kram Rikke

Stine Willum Adrian sagde ...

Kære Heidi,

Hvor er det bare stygt, at du oven i hatten oplever, at din krop skriger på denne garviditet. De der piller og mælkestoppet vækker også skrækminder i mig. Jeg håber din krop hurtigt indser at den ikke er gravid, så du ikke skal kæmpe med dens dobbelttydige tegn.
Stort stort Kram
Stine

Line sagde ...

Det er sgu da råt.
Det er så pisse råt at lave mælk til et barn der ikke er der til at drikke den :O(

Og jeg wow'er lidt over du allerede laver mælk så tidligt. Jeg er stensikker på du blir en megetmalkeko...
Jeg glæder mig virkelig til at se dig med Dolly-mål!

Kh Line

Mette sagde ...

Kæreste Heidi.
NAIJH - øv hvor gør det mig ondt at I atter har mistet - omend en lille en, så er det også et tab - ofr vi har jo planglagt deres liv allerede... Jeg har ikke været inde på din blog i lang tid og ser det derfor først nu.
Og ja - de piller kender vi vist alle - forfærdelige piller... Knus og mange tanker