fredag den 15. maj 2009

ENDELIG færdig - eller begyndende!

I går var en af de bedste dage i mit liv!
Jeg er så heldig!! Jeg har de bedste mennesker omkring mig!!!
Blandingen af taknemmelig og stolt er en fantastisk følelse at have med sig.
Nu går jeg ned og afleverer mine bøger (og betaler mine bøder), og så kører jeg ud til Laurits' græsplæne og lægger tre særlige blomster til ære for ham... På en eller anden måde er der en ring, som er sluttet. Der er en sammenhæng mellem disse to datoer som går helt ind i knoglerne på mig... og derfor kunne jeg ikke lade være at tage et billede, da de dukkede op i køleskabet forleden.
Lige nu er jeg slet ikke i stand til at udtrykke, hvor meget det betyder at jeg har afleveret specialet, men det er den største personlige sejr i mit liv.
Jeg er gået ud af skolen... det er sgu da vildt!

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Heidi, Et stort stort tillykke herfra!, det er bare så skønt for dig, der har været mange forhindringer undervejs og du har formået at klare dem! - Godt gået.
Håber I nu sammen kan nyde sommeren - og ja vildt hvad to tosset intetsigende kartoner alligevel kan fortælle!. 2 meget vigtige dato'er. Knus Rikke

Vibe sagde ...

Tillykke, tillykke, tillykke!

Livet udenfor uni er SÅ meget sjovere.

Velkommen til Den Rigtige Verden.

/Vibe

Susanne sagde ...

Tillykke med sejren Heidi.

Knus fra mig.

Line sagde ...

Så meget tillykke sejeste Heidi...

stelsig sagde ...

Kære Heidi

Du kender mig ikke, men læser med på din blog.
Vil bare sige så meget tillykke:-)
Huskede de at give dig dit speciale bolsche:-)

Held og lykke med det hele.

Mange hilsner
Mia

Anonym sagde ...

Tillykke med afleveringen af specialet.
Skønt at komme af med alle de bøger.
Nogle gange kan der komme et hint fra de mærkeligeste steder, selv mælkekartoner.
Rigtig godt forår og sommer + god fangst i Norge
Knus
Dorthe

Anonym sagde ...

ÅHH sikken en lettelse det må være. Hvor er det velfortjent, at du nu kan nyde foråret og sommeren.
Det er nu også sært, at afslutte så mange, mange års uddannelse.

KH Christina

Frederikke sagde ...

For mig er der også ofte en vis symbolik i datoer.

STORT tillykke med afleveringen og færdiggørelsen. Fedt, fedt, fedt!

Britte sagde ...

Du er en sej, vild, mild og smuk kvinde, Heidi!!!! Og så KAN du....en masse...

Tillykke med at du også kunne dette!!!

Skønt at kunne kramme dig på dagen...tak til Bo for det!!!

Knus

Jeanette sagde ...

Hvor er du sej kæreste Heidi! Et kæmpe tillykke fra mig!

Stine Willum Adrian sagde ...

TILLYKKE!!!!!
Hvor er jeg bare glad på dine vejne. Nyd det!

Stort kram
Stine

AdamogMie sagde ...

Kære Heidi og Bo,

Tillykke med Laurits' fødselsdag!

Vi tænker på jer hele vejen fra Korfu.
Håber Norge var fuld af friskfangede fisk...

Kæmpekram fra Adam og Mie

Heidi sagde ...

TAK!
Det var simpelthen sådan en rus at blive færdig :-)
To dage senere tog vi til Norge, og nu skal jeg vist lige vænne mig til, at jeg faktisk STADIG er færdig med speciale, nu hvor vi er hjemme igen. Det er lidt svært at fatte... Men så kan jeg jo altid læse jeres kommentarer igen, hæhæh...

Jow, jeg fik specialebolche. Simpelthen så skørt.