fredag den 3. april 2009

Bo - han er bare go'

Min guldkornemand... jeg elsker ham helt vildt! For fem år siden blev vi gift. Da vi blev kørt hjem fra festen sagde han eftertænksomt: "Nogle gange kan det godt betale sig at blive gift". Han har også engang holdt mit blik i et jerngreb mens han pegede på sin egen ring og sagde: "Det her! Det er en kalkyle!!" Han har simpelthen et lettere økonomiske sprog nogle gange, men et brandvarmt hjerte. Jeg elsker ham. Jeg kan stadig få sommerfugle i maven, når jeg ser ham komme gående imod mig på gaden - sådan ud af mængden. Det er bare ham. At vores Frandsen-firma stadig har en god bundlinie er jeg meget taknemmelig over. Et stk. dødt barn pynter ikke ligefrem i regnskabet. Ja, jeg kan næsten fristes til at sige; "den havde du nok ikke regnet med, hva' Bo?" Det havde jeg godt nok heller ikke! Men hvor et dødt barn ikke gør noget godt, så gør Laurits i sig selv selvfølgelig. Jeg tror på, at vores ægteskab er til døden skiller os ad (ad, hvor bliver det brutalt, når den tid kommer!), men det bliver ikke Laurits' død, der skiller os.

10 kommentarer:

Susanne sagde ...

Sådan siger jeg også Heidi.. Det er fedt. Jeg elsker stadig min Bo efter 25 år (det lyder vildt, men vi er jo gamle skolekærester).

Vi har aftalt at blive gamle sammen, så jeg håber sgu, at det varer mange år, før den dumme død skilder os ad her.

Pas godt på din Bo.

Line sagde ...

Snøft snøft snøft... I er SÅ gode sammen!

TILLYKKE med hinanden...

Maomis sagde ...

Uh, jeg får helt kuldegysning her i forårsvarmen over al den smukke kærlighed. Jeg elsker den måde I elsker hinanden på. End ikke døden kan skille jer to ad. Tillykke med de 5 første år. :-)

Anonym sagde ...

Skønt indlæg... dejligt at læse om en så ægte kærlighed som jeres.. Ja ham Bo - han er bare go!... Og han er jo egentligt ret heldig, at have fået sådan en fantastisk kone som dig...

Tillykke med jeres bryllupsdag!

Katja

Alphafeen sagde ...

MNNnnnnnnNNNNN!! :)

Anonym sagde ...

Uhhhh fik helt tårer i øjnene af at læse dit indlæg - kender dig ikke men synes din blog er fantastisk!

God påske og god kærlighed
Tine

Anonym sagde ...

Ihh... hvor er det smukt :-) Hjertlig tillykke med hinanden til livet jer skiller ad... snøft.

Anonym sagde ...

Det er man slet ikke i tvivl om, når man ser jer sammen. Den omsorg, varme og humor i har sammen og for hinanden.
I har været og ER heldige med hinanden. Hjertelig tillykke med de 5 år
Knus
Dorthe

Jeanette sagde ...

Kæmpe tillykke med jeres kæmpe smukke kærlighed! Det lyder fantastisk og for evigt!

Heidi sagde ...

Må lige sige mange tak for jeres hilsner!

Susanne; jeg har også altid syntes det var så... hyggeligt? at du har en Bo ;-) Vi er for resten også gamle skolekærester. Det er da lidt skægt.

Tine; det er jeg virkelig glad for at du synes.