fredag den 5. marts 2010

Total banal

4 drømme:
- Nye, grønne sko, der bare ser så rappe ud, føles godt og var billige. Juhu! Tjek! Den er realiseret. Meget banalt og meget virkningsfuldt.
- Stærke overarme i stedet for vatarme. Har nu en håndvægt, så det er vel bare at gå i gang. Har pumpet lidt i dag - iført de nye grønne sko. Ih, det føltes dejligt feminint...minimt..?? (Hold kæft, jeg kan ikke engang stave til det).
- Dagdrømmerier om Laurits bare fordi han var så dejlig og fordi jeg elsker ham.
- Drømmen om at blive mor igen. Tænk, hvis jeg får lov at holde min egen lille baby i armene. Øjs, det gad jeg godt! Så vil jeg bruge babyen som håndvægt og blive virkelig stærk.

Mon jeg ville have været stærkere, hvis Laurits havde været her? Det ville helt sikkert have været bedre for både arme og sjæl. Men jeg ville nok også have haft meget bløde knæ og andre ømme punkter...

3 kommentarer:

Maomis sagde ...

Du ville helt sikkert have været stærkere fysisk. Sådan en baby giver bedre overarme end selv den mest ihærdige håndvægtsløftning ikke kan hamle op med. Bortset fra det, så synes jeg altså at du er bomstærk!

Line sagde ...

De er også ret fede de der sko! Hvem der bare kan gå i høje hæle...

Min Sibille-muskel er sgu også ret stærk... Men jeg snyder jo en del og bruger slynger, så...

Kh Line

Susanne sagde ...

Du virker nu både sej og stærk i min tankegang. Med eller uden grønne sko.