onsdag den 20. februar 2013

Glad for to

Laurits dukkede lige op her til eftermiddag med et stille hej. Han stak hovedet frem fra inderlommen i min gamle vest, der lå henslængt på en stol. Det var hans lillesøster, der gjorde mig opmærksom på ham, og ved hendes ord blev han i et øjeblik lidt levende for mig igen. Det var dejligt.

Viola med opdagerbegejstring i stemmen over billedet i lommen: "Det' dig og Laurits! Se mor, dig og Laurits! Det' tube i næsen" Og så var hun ellers videre i sit glade liv. Jeg føler mig også glad... og taknemmelig over at have fået TO børn.

3 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Nå men så vander jeg igen høns. Gør jeg nærmest hver gang du skriver om Laurits. Så savner jeg ham en smule. Helt uden at kende ham.
Hvor er Viola bare god til at være i det. Det gør mig glad.
Kram

Maomis sagde ...

De der små glimt er guld værd!

Anonym sagde ...

Hvor var det en fin kommentar, og dejligt at være med begge børn:-).
Også at de så "går" videre, når det lige er bemærket.
KH og knus
Dorthe