fredag den 5. august 2011

Hvor stor er Viola?


Såååå stor.







Hvor blev det lille godt to kilos myr af?? Jeg fatter det ikke...

Viola trives så godt, at jeg forlængst er begyndt at tage det for givet, og det er jo ret skønt. Hun har appetit på livet og bruger en del tid på at sige "mam-mam-mam!!". Jeg har faktisk overhovedet ikke tid til at sidde her ved computeren, for jeg skal nå i bad og have noget mad klar til svesken inden hun vågner af formiddagslur, for ellers kommer jeg lynhurtigt bagud i dagens program. Men her et par billeder af den gode grund til at Laurits' blog står stille. Sådan en "lille" lillesøster... det er slet ikke så tosset.

5 kommentarer:

Susanne sagde ...

Såå stor, og sååå dejlig. Skønt at høre lidt fra jer.

Maomis sagde ...

Jearhhh!!! :-) Jeg får næsten kuldegysninger over det lille myr og over at høre lidt fra dig igen. Hun er altså for lækker. Selvom jeg savner dig lidt herinde, så er stilheden på grund af livet der leves helt klart at foretrække. Kram fra Sofie

Katja Ripa sagde ...

skøøøøønt - endeligt nyt fra fam Frandsen... og skønne billeder.. Håber snart vi ses!! Kram til jer alle. Katja

Majsen sagde ...

Hun er altså en herlig lille pige at beskue. Og dine ord nedfældet er ren fløde. Hurra for jer.

Anonym sagde ...

Hvor dejligt at se Viola, og som Sofie siger; hvor er det dejligt at der er stilhed på grund af livet der leves.
KH Dorthe